instagram

úterý 6. ledna 2015

Food diary II.


Ahoj!
Jelikož na deníček nemám čas (opět...), přidám se pouze jídelníčky, protože jsem slíbila, že je budu přidávat každý den, abych nad sebou měla kontrolu. Tyto dny jsem se ale musela k jídlu spíše nutit, protože jsem vůbec neměla chuť k jídlu, což je u mě opravdu divné :D
Ve škole je toho teď fakt strašně moc, učitelé dohánějí poslední známky a já opět nestíhám. Včera jsem třeba pracovala na čtenářském deníku čtyři hodiny! Budu se ale snažit, aby nový deníček vyšel co nejdříve!


Neděle 4.1.
Snídaně - ovesná kaše s jablkem, mandarinkou a se skořicí, tvaroh (125 g) s bílým jogurtem (75 g), holandským kakaem a medem
Oběd - bulgur s červenou paprikou, okurkou a sýrem
Svačina - cappuccino s medem
Večeře - vaječná omeleta, plátek celozrnného chleba, okurka, ledový salát, červená paprika

Pondělí 5.1.
Snídaně - ovesná kaše s banánem a tvarohem
Svačina - cappuccino z automatu
Oběd - dva plátky celozrnného chleba s arašídovým máslem a medem, jablko
Svačina - bílý jogurt (75 g) se sypaným musli, pomeranč, plátek celozrnného chleba
Večeře -dvě vařená vejce, okurka, mrkev,kedluben, dva plátky kvalitní šunky s tvarohem

Úterý 6.1.
Snídaně - bílý jogurt (150 g) se sypaným musli
Svačina - cappuccino z automatu, jablko
Oběd - plátek celozrrnného chleba s tvarohem a plátkem šunky, okurka
Svačina - latté, cheesecake (kavárna)
Večeře - pláte celozrnného chleba s tvarohem a vařeným vajíčkem, žlutá paprika, okurka

15 komentářů:

  1. Máš pěkný jídelníček :) čtenářské deníky jsou zlo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuju tě že na tom takhle makáš, ale neboj, jenom dva tejdny a bude pokoj ;-) aspoň u nás teda vy gympláci to určitě máte jinak xD nechápu jak se do tebe mohla nacpat ta nedělní snídaně, já jsem po kaši přecpaná xD šunka s tvarohem? divný... celkově ale koukám že papáš ukázkově a svá předsevzetí plníš ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych měla začít pracovat na čtenářským deníku.. strašně se mi nechce :/ jedla jsi fakt malinko! To mě by teda nestačilo:D :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem docela ráda, že čtenářský deník neděláme (první věc jinak než ostatní gympláci? hoho...)
    Jinak jídelníček pěkný :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný jídelníčky, to znám tu práci na čtenářském deníku to vždy zabere spoustu času. :/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný jídelníček, ale mě by nestačil a zdá se mi malý, ale když ti to stačí :) :D sním toho totiž pomalu dvakrát víc :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem tak rozežraná a nebo jíš vážně nějak málo? :D Mě připadá, že máš docela malé porce. Teba v úterý jsi jedla celkem malinko, si teda myslím já. Ale jinak máš ukázkově zdravý jídelníček, to musím uznat. Taky bych chtěla takhle pěkně jíst :D Jenže momentálně dávám před zeleninou přednost čokoládě. Nevím, ale takhle na břiše asi do léta six pack mít nebudu, coo? :D
    S těmi sacharidy jsem to myslela ze srandy. Jasně, že večer by se měli jíst co nejmíň :D Ale zrovna večer já mám na ně největší chutě :D

    OdpovědětVymazat
  8. Povídej mi o nedostatku času, také tedy trpím :( Tak přeji, ať to všechno zvládneš!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, jsem ráda, že se čtenářským deníkem jsem se naposled potkala na základce :D Jinak moc pěkný jídelníček, ale taky si myslím, že bys mohla přidat na objemu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to ukázkově zdravé, ale taky se mi zdá, že je toho málo, ale to se dá samozřejmě vysvětlit nedostatkem chuti. :) Také s tím někdy bojuju a v těch dnech je do sebe problém natlačit i celý tvaroh. Škola se teď docela rozjela, ale uklidňuju se tím, že to zase brzo skončí. Letní prázdniny už jsou přece za dveřmi. :D

    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Preji, at se ve skole dari, me pak ceka to vse odhnat:-( a krasne papas:-)

    OdpovědětVymazat
  12. krásné jídelníčky, sice málo, ale v nestíhání a nechuti chápu, kéž bych se někdy do jídla musela nutit :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nemoc mi nemas proc zavidet... Pak budu muset dohanet:/ puzzle je sranda xD

    OdpovědětVymazat
  14. Jojo, latté tiramisu je příchuť:) Je dobré:3

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju za pochvalu jídelníčku. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)