instagram

neděle 9. srpna 2015

9.8.2015

Ahoj!
Tak jsem se vrátila zdravá a živá z dovolené. Včerejší cesta domů byla opravdu úmorná, bylo strašné vedro, jeli jsme asi sedm hodin (s nějakými zastávkami na jídlo a tak) a byla jsem jenom ráda, že jsem doma. Neuvěříte mi, jak mi chyběla naše prostorná a velká koupelna (jindy strašně malinkatá a nepřehledná, haha:D), protože ta naše v penzionu se nedala ani považovat za koupelnu. Hned jsem si dala pořádnou sprchu, protože na mě nezůstala při cestě ani nitka suchá. Pak jsem se vyvalila ven na trávník s melounem a knížkou. Dočetla jsem Papírová města :) Prostě pohodička. Pak jsem se přemístila do obýváku a koukala na óčko, protože televize mi přes ten týden opravdu chyběla :D A aby se neřekla, něco málo jsem si také zacvičila.
Dnes jsem se konečně pořádně vyspala, protože tam mě rodiče ani nenechali se vyspat :D Chtěli totiž toho za celý den co nejvíce stihnout, a tak jsme vstávali kolem sedmé! A do večera jsme chodili a chodili, že na konci dovolené mě přestala poslouchat kolena a kotník v háji :D Naštěstí se to hned spravilo, a tak jsme mohli pokračovat v túrách dál :D Samozřejmě to nebylo něco extra hardcore náročného, ale každý den chodit v nehezkém terénu se muselo nějak odrazit.
Dnes jsem tedy vstala a hned jsem si šla zacvičit, protože nemám ráda odkládání na večer, tak abych to měla za sebou a nemusela se potom do toho případně nutit :) Nasnídala jsem se venku s knížkou - rozečetla jsem už desátý díl Upířích deníků, naobědvala jsem se a strávila jsem po dlouhé době odpoledne s přítelem :) Konečně!!! Už mi tak moc chyběl a jsem ráda, že teď už budeme zase jenom spolu :) Tohle úterý odjíždíme spolu na dovču a bude to určitě super! Ještě aby ne, když máte po boku tak skvělého a dokonalého člověka ♥
Dnes na vás čeká plno fotek, takže doufám, že se bude líbit :)
A ještě bych se vás chtěla zeptat, jaký typ článků byste si rády přečetly, protože mi docela docházejí nápady. Jen co přijedu z dovolené, chtěla bych se pustit do blogování naplno, takže bych uvítala nějaké návrhy ;)

Neleníme a cvičíme! Když byl totiž Honzík u moře, dostala jsem úkol extra zapracovat na své postavě, abych ho měla čím překvapit. Takže jsem nastolila každodenní dvouhodinové workouty (hlavně Kayla Itsines) a makala. Jídelníček jsem taky upravila - žádné sladké, jen samá zdravá a clean jídla, ale v rozumné míře - tzn. žádné hladovky. A výsledky se dostavily - pevnější ruce, plošší bříško, kulatější zadek a pevné nohy. Teď na dovolené jsem moc necvičila, ale vykompenzovalo to denní chození :D Jedla jsem (pardon - toto vystihuje spíše slovo žrala) jako prase, a o to víc jsem byla doma překvapená, že jsem ještě něco zhubla! :O Jako WHAT?? Tady aspoň vidíte dokonalý příklad, že po týdnu plného nezdravého jídla nepřiberete a když to vyrovnáte s pohybem, nemusí vás vůbec postihnout žádné škody :) Takže se určitě nebojte si na dovolené trochu dopřát ;)
Před cvičením :) To už jsem opravdu mlela z posledního, ale musela jsem prostě jít cvičit :D Vidina toho, jak bude přítel překvapený, až uvidí výsledky mého snažení, byla silnější :) Tak jsem zatla zuby a vydržela. No a byl opravdu velmi překvapený a konstatoval, že největší změna se odehrála na bříšku :3
Moje klasická snídaně - mísa ovesné kaše s rozmačkaným banánem a hromada ovoce k tomu. Většinou i kafe, ale z toho mi bylo pokaždé na dovolené špatně, takže teď ho budu muset trochu vysadit, protože někdy to bylo opravdu nepříjemné
Neloupaná rýže s masem a zeleninou k obědu :)
Spokojenost po cvičení :) Teď už jen nahnat svaly na bříšku :)
S bráchou na trampolíně :)
Výborná pizza se špenátem a nivou :)  Tuším, že tam bylo i kuřecí maso :D
Selfie na Kašperku... Bylo vedro k padnutí a už to opravdu nešlo vydržet :D A ano, i v tom vedru dokážu trpět a nosit rozpuštěné vlasy, které jsou pak úplně zpocené :D

Nejlepší cheesecake!!! :3

Výborný drink caipirinha s osvěžující šťávou z limetky :)

Salátek s kuřecím masem a krutony k obědu :)

- outfit pro horké dny focený na záchodech :D líbilo se mi prostě to zrcadlo :D
- s mokrými vlasy, kterým můj Honzík říká hadí ocásky :D
- koktejl z melounu a grapefruitu :)
- moje nové lásky ♥
Dnešní výtečná snídaně :3

Když už máte plné zuby focení a mamka pořád fotí a fotí :D

Výstup na rozhlednu :D

Dokonce jsem se i koupali, ale voda byla tak ledová, že jsme tam moc dlouho nevydrželi D