instagram

neděle 2. srpna 2015

Pozdrav z dovolené

Takže tohle je můj historicky první článek z mobilu :D Omlouvám se za možné chyby, přece jen je to jiné psát na mobilu než na mém notebooku.
Včera jsme vstávala už v pět ráno, ale stejně jsme měli zpoždění. Bydlíme totiž na Vysočině a na dovolené jsme na Šumavě. Uvařila jsem sivýbornou snídani, umyla vvlásky, nachystala se a mohlo se jet. První zastávka byla až v Písku, kde jsme si poslechli na náměstí zvonkohru a šli jsme na kafíčko. Dala jsem si latté a celozrnný ořechový rohlíček. Je to naše oblíbená cukrárna na nábřeží u řeky Vltavy, do které chodíme pokaždé, co jedeme na Šumavu (a pozor, za těch 18 let jsem tam byla asi už podeváté :D). Dále jsme pokračovali v cestě pravými šumavskými serpentinami až do Kubovy Hutě, kde jsme ubytovaní v krásném penzionu alpského stylu. Máme hezký pokoj, ale bez televize (no to je strašný!).

Písek :)

j
Přidat popisek
Po příjezdu jsme si vybalili, naobědvali soe (pečené kuře na prasáka bez příboru) a vyrazili se porozhlédnout po okolí, konkrétně do Vimperka. A tam jsme zašli na nákup a já jsem si koupila úžasně pohodlný tepláky :3 Večer jsme se vrátili "domů", já jsemsi něco malinko zacvičila, jen aby se neřeklo, dala jsem si vínečko a šlo se spát.
Dneska ráno budíček o půl osmé a hned jsem se vrhla na vaření kašičky :D Já nevím jak vy, ale mě prostě ráno nic jiného nezasytí, takže musím mít svoji kaši. Jinak bych jedla celý den v tahu, bez kaše nefunguju. A kafíčko samozřejmě :D
Původní plán na dnešek byla naučná stezka na Boubín, ale došli jsme jen k Boubínskému jezírko, protože se pěkně rozpršelo. Tam jsme se obrátili s tím, że stezku i vrchol Boubín probádáme jindy.
"Doma" jsme si uvařili oběd a zase se vydalina cestu. Tentokrát to byly Kašperské Hory s muzeem hraček, kde se brácha parádně vyžil :D PPo příjezdu večeře a procházka. Po celém dni mě strašně bolí nohy a mám snad v tahu hlad :D Ale to já vždycky :D
Doufám, že můj článek byl aspoň trochu srozumitelný, protože já na mobilu nasekám vždycky spoustu chyb O:)
Doufám, že se vám článek aspoň trochu líbil a.já se zase brzy ozvu! :)