instagram

středa 23. prosince 2015

A day before Christmas♥

Těšíte se? Já moc! Už mám takovou krásnou vánoční náladu, ale stejně je to pořád nic moc, tak doufám, že do zítra to na mě přijde úplně :D
Těším se na to, až budeme všichni doma společně, na vánočku, cukroví, kapra, koledy, pohádky a DÁRKY! Letos jsem opravdu nakupovala na poslední chvíli, ale musím říct, že jsem se svými dárečky spokojená. Tak teď stačí, aby se líbily těm, kteří ty dárky dostanou :)
Dneska chci zabalit všechny ty dárky, ozdobit s rodiči stromek a správně se naladit. No a zítra si budu jenom užívat.
Co vy? Pečete doma jenom zdravé cukroví, nebo povolíte na svátky uzdy?



V pátek jsme byli s Honzíkem na jeho maturitním plese. Byla to super akce! Vyfotili jsme zase spoustu fotek a hodně toho vypili :D Měli jsme dvě flašky vína a malibu. S tím vínem nám pomohli jeho rodiče, ale myslím, že o podstatnou část jsme se postarali my dva :D To malibu je opravdu boží záležitost! Když jsem jednou ochutnala poprvé, vůbec ale vůbec mi nechutnalo. Teď ho však úplně zbožňuju! :D
Na to, že nacvičovali asi jen dva týdny dopředu, se jim půlnočko moc povedlo. Je to třída plná kluků bez jediné holky a měli jste vidět, jak to na parketě rozjeli :D
Dostali jsme se do postele asi o půl páté a vstávali v poledne :D To ráno jsem si řekla, že už nikdy nepiju... No, tak to mi asi nevyjde :D


Tady to vypadá, že mě Honza už musel podpírat, ale to se vám asi jen zdá :DDD




Musela jsem si tu šerpu prostě vyzkoušet :D Příští rok mě to taky čeká, tak ať si to aspoň natrénuju :D


Včerejšek byl parádně užítej. Do školy jsem šla jen s malou kabelkou, protože jsme měli vánoční akademii, na které se podílela celá škola a každá třída si měla přichystat nějakou scénku. My jsme letos jako jediní zpívali vánoční písničku. Byly čtyři sloky a každá v jiném jazyce - angličtina, němčina, španělština a latina :D S tou španělštinou jsem se docela prala, ale nakonec jsme to zvládli :) Po akademii jsem šla s holkama na pizzu, kde jsme probraly takové ty klasické holčičí záležitosti a moc se nasmály. Pak jsem šla ještě dokoupit nějaké dárky a poté na mě čekal Honzík. Takže krásný den s těma nejmilejšíma ♥


Já vím, jsme děsně sexy :D


Na letošním pečení kromě zdobení perníčků jsem se vůbec nepodílela, ale dobré je stejně, takže není co řešit :D

S tím se s vámi pro dnešek loučím a přeji vám krásné Vánoce strávené s těmi nejbližšími a bohatého Ježíška!





3 komentáře:

  1. Krásné fotky. Moc ti to na nich sluší! A krásné Vánoce i tobě a spoustu splněných přání. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :) A také přeji krásné Vánoce!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší :) Doufám, že sis Vánoce užila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)