instagram

neděle 21. února 2016

PHOTO DIARY

Ahoj! Tenhle článek píšu na mobilu, protože mi asi po dvou a půl letech odešel notebook, takže mě omluvte za případné překlepy. Psaní článků na mobilu je vlastně jednodušší, nemusím zdlouhavě přendávat fotky z mobilu do ntb a takhle je stačí prostě vybrat a je to. A navíc mobil mám po ruce celý den, jak jinak 😀
Celý tento týden jsem se nezastavila. Ve škole strašně moc povinností, hodně písemek, a navíc měla naše třída na starost svačinky. Je to jakýsi projekt, který propaguje zdravou stravu ve školách a je jím nahrazený klasický bufet a automat. Vždycky to má na starost maturitní třída a po jejich maturitním plese nastupují třeťáci. Tedy je to super způsob, jak získat peníze na maturitní ples a nemuset to všechno platit ze své kapsy. V nabídce máme různé obložené tmavé pečivo, chleby, domácí zdravé i nezdravé sušenky a moučníky, ovocné a zeleninové saláty atd. Zatím nás to baví a vyděláme z toho opravdu hodně peněz, když si každý druhý člověk na škole přijde něco koupit.☺
Mému volnému času konečně přispělo odevzdání seminárky, která není úplně dokonalá, protože na to jaksi nebyl čas, ale jsem ráda, že to mám za sebou. Tento čtvrtek budu mít obhajoby, takže mi držte palce! 👍
Včerejšek se bohužel nesl ve smutném duchu, protože jsem musela jít na pohřeb kamarádčině mamince a nesla jsem to opravdu špatně. A teď si představte, co to musí být pro tu kamarádku, když jsem se z toho málem složila i já. Nemám ráda pohřby 😞

Klasická ovesná ještě když jsem byla nemocná 😁


S miláčkem na kafíčku 🙈 Máme u nás opravdu skvělou kavárnu, kde mají to nejlepší kafe v okolí. I zákusky mají moc dobré, ale dlouho jsem u nich žádný neměla.

Kafe podruhé 😂

Mušlí srdíčka s papájou 😍 Dokonalost, ale stejně jsou lepší ta s čokoládou a kokosem 😊

Mr. & Mrs. 💋 U objednávání přes internet jsem dost šílela, aby hrníčky přišly včas do Valentýna, ale o to větší překvapení bylo, když příšly hned druhý den ráno 😃

Jedna z procházky 🐩🐕

Abyste si nemysleli, že fotím jen jídlo a kafe 😄

Smoothie bowl 👌 

7 komentářů:

  1. Ty hrnky jsou super ! :) a ty musli srdíčka mám také ráda, tuhle příchuť jsem sice ještě neměla, ale jiné jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé ty píšeš... taky mam mrtvej noťas ale psát na mobilu se nedokopu páč je to při mých slohovkách zdlouhavý, takže píšu u přítele jednou za sto let :D a pochopitelně teď, jinak bych nezjistila že zveřejňuješ, jelikož naše konverzace je bohužel zcela mrtvá :-/ potěšilas mě ;-) obhajoby seminárky? trénujete na vysokou? ale je to celkem chytrý, pak musíš napsat jak to probíhalo ;-) chudák kámošky maminka, úplně se do vás obou vžívám, protože doma mám totéž, navíc bohužel v roli té tvé kamarádky :-/ naštěstí zatím bez toho smutnýho konce, ale vážný je to dost :-/ ten zdravej projekt je super :-) škoda že nic takovýho nemáme u nás a dokonce nám i zdrušili bufet a automat je drahej a plnej nezdravejch kravin :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, už mám z toho celkem nahnáno 😀 Jejda, to je mi líto.

      Vymazat
  3. Teda, to s těmi svačinkami je úžasný nápad, víc takových škol! Líbí se mi, že si tím jako třída vyděláte na ples a ještě podpoříte zdravější stravování, protože nabídka školních automatů a klasických bufetů je fakt tragická. Když si vzpomenu na gympl, byly to jen samé klasické majonézové bagety, párky v rohlíku a sekaná v housce! No prostě katastrofa :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty svačinky jsou super nápad! :D
    Super fotky :) úplně jsem dostala chuť si zajít do kavárny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty hrnky jsou parádní :) A ta káva.. no už jednou taky musím do kavárny po sto letech. :D :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)