instagram

neděle 24. dubna 2016

FACTS ABOUT ME



Říkala jsem si, že už dlooooho tu nebyl žádný článek o mě. Ono je prostě jednodušší sem naházet milion fotek a pár větiček a je to :D Dneska jsem se tedy rozhodla, že se trošku rozpovídám o sobě, protože mám hodně učení a jednoduše se mi do toho nechce. Ta mrcha prokrastinace! :D 
Tento článek bude zaměřen na to, co mám ráda, co mě baví a v neposlední řadě, jak to mám teď s jídlem. Jste ready?? Já ano, jako vždy :D 
Jaká vlastně jsem?
Jak víte, jmenuji se Lucka. Nesnáším když mi někdo říká Lucie nebo ještě hůř Lucinka! Naštěstí žádný učitel mě natolik nesnáší, aby mi říkal Lucie, a tak jsem pro všechny zkrátka Lucka. Naopak nejradši mám, když mi někdo říká Luci. Je to takové přátelštější. 
Je mi 18 let (v červenci 19! Neuvěřitelné, jak to letí.) a jsem narozená ve znamení Raka. To je také důvod, proč jsem ve všem, co dělám, tak neuvěřitelně pomalá! Na druhou stranu je to pro mě velké plus, protože když už něco dělám, tak na to nespěchám a nechci to hned.

Co studuji? 
Jsem aktuálně ve třeťáku na gymplu. Řeknu vám, že třeťák je zatím ten nejlepší rok na střední. Asi se mnou nebudete souhlasit, ale pro mě je to takový ten rok, kdy ještě vím, že si můžu pořádně odpočnout a chystat se na maturitu a na přijímačky. Takže já si toho užívám o sto šest, i když známky nejsou takové, jaké bych si představovala. No co, nemůžu mít přece pořád samé jedničky :D 
Jak už jsem řekla, příští rok maturuju. Ve škole nás na maturitu chystají už teď, takže se snad potom nezaleknu :D Maturuju klasicky z češtiny, z angličtiny, němčiny a zsv. V první řadě bych chtěla studovat práva, ale vím, že na ně moc velkou šanci nemám. Je to ale moje dream job :D Když nevyjdou práva, chtěla bych jít na psychologii, ale to je to samé jako s právy. Třetí možnost je nějaká jazykovka, protože já jsem odjakživa na jazyky (hlavně angličtinu) a opravdu mě to baví. Takže nějaká překladatelka nebo tlumočnice by nebyla vůbec k zahození. A pokud ani tohle nevyjde, dám si také přihlášku na pedagogiku, kde bych studovala angličtinu a němčinu nebo češtinu. Alespoň moje češtinářka mi pořád říká, že na tu češtinu mám hodně velké šance a že by mi to určitě šlo :D 

Oblíbená hudba 
Kromě metalu a rocku poslouchám snad všechno. Nemám pevně daný styl a poslechnu si jak pop, tak hip hop, disco a dance music, rap a tak bych mohla pokračovat :D Mezi moje poslední oblíbence patří tyto písničky: Jason DeruloYallMajor LazerThe ChainsmokersFifth Harmonytwenty one pilotsZAYNBebe RexhaMelanie MartinezRihannaIggy AzaleaDavid GuettaNick Jonas a tady tato nakopávačka :D Takže pokud nevíte, co poslouchat, víte kam máte jít :D

Filmy a seriály? 
Abych se přiznala, já filmy moc nemusím. Ráda si zajdu do kina dobrý film s přítelem a popcornem :D Ale doma si pustím film málokdy. Když už mám čas, radši si jdu zasportovat a trénovat na klavír nebo ten čas prostě využiji k něčemu užitečnému. Pokud jsem však nemocná, tak snad pokaždé koukám na Mimoně (taková moje úchylka) a hned mi spraví náladu :)) 
Ze seriálu opravdu zbožňuju Pretty Little Liars a netrpělivě čekám na červen, kdy už zase mají být nové díly. Dál se ráda podívám na Upíří deníky, ale poslední dobou se na ně už moc nedívám, protože jsem se sekla někde v páté sérii a už mě to nebaví :D 

Knihy?
Musím se k něčemu přiznat. Nečtu tak moc, jak bych si ráda představovala. Těším se ale na prázdniny, kdy budu moct všechno přečíst všechno, co chci. Teď ale má přednost maturitní četba a stejně si to všechno budu muset přečíst znovu, protože si ani pořádně nepamatuju hlavní děj :D 
Z oddechové četby dávám přednost Johnu Greenovi, který má opravdu skvělý styl psaní a já se nikdy od knížky nemůžu odtrhnout. Hlavně ráda vzpomínám na knížku Sněží, sněží. Kdo nečetl, určitě si ji přejte k Ježíškovi, protože je to ideální četba na vánoční prázdniny :)

Co ráda nosím? 
Nejpohodlněji se cítím v obyčejných skinny džínách, pohodlném tričku, svetříku a bílých converskách. Teď na jaře ještě nosím jarní koženkovou bundu, ale už se těším, až budu moct vyjít ven jen v kraťáscích a tílku. Svůj outfit doplňuju kabelkou, kterou jsem vyměnila za batoh, protože sešity, které potřebuju se mi vejdou úplně v pohodě do kabelky. A přišla jsem na to, že s sebou nemusím tahat tolik sešitů a učebnic, když doma stejně otevřu jen jeden. Ano, jsem praktická žena :D 
Ze šperků mám na sobě VŽDY náušnice. Nikdy, ale opravdu nikdy mě neuvidíte vyjít ven bez náušnic. Nevím  proč, ale bez nich se zkrátka necítím dobře. Také mě málokdy uvidíte bez řetízku se srdíčkem, které jsem dostala od miláčka k minulým Vánocům. Mám za to, že mi přináší štěstí a když ho náhodou zapomenu, jsem celá nesvá, že se mi určitě něco hrozného stane. A v situacích, kdy je mi nejhůř, sáhnu po srdíčku a hned je mi líp, protože vím, že alespoň jeden člověk mě bude mít vždycky rád a hned přijdu na jiné myšlenky :)
Občas také sáhnu po jednoduchém stříbrném náramku, pandoře nebo hodinkách Cluse. Bohužel je musím zítra poslat na reklamaci, což dělám opravdu nerada, ale lepší funkční hodinky než nefunkční :D 

Vysněná kabelka? 
Jednou si kupím obag! V poslední době jsem si ji opravdu zamilovala a snad každý ji má. Moje vysněná je celá černá s lanovými uchy nebo šedá s černými. No, uvidíme :D

Oblíbené laky na nehty?
Téměř vždy mě uvidíte s nalakovanými nehty. A když už ne s barevnými, alespoň s průhledným, který podporuje růst nehtů. Ze všeho nejradši mám jakékoli růžové laky anebo různé odstíny červené. Mám prostě ráda takové teplé barvy. Z těch studenějších mám ráda světlounce modrý lak od Essence. 

Oblíbené barvy?
V mém šatníku najdete plno různě barevného oblečení. Jediné barvy, které opravdu na sobě nemám ráda, jsou hnědá, červená a žlutá. Naopak bych se někdy nejradši celá oblékla do černé nebo růžové :D 

Jídlo
Já vím. Všichni jste na tento okamžik čekali. Snažím se jíst střídmě a z převážné většiny zdravě. Samozřejmě jednou za čas neodolám pizze nebo jídlu v restauraci, ale vždy volím tu zdravější variantu. 
V poslední době mi hodně vrtalo hlavou veganství, ale myslím, že nic nebudu pokoušet, protože moje problémy s jídlem se zase pokoušejí dostat na povrch. Sice mám třeba dvě tři jídla denně veganská, ale dlouhodobě bych to asi nezvládla. Maso jednou za čas miluju (hlavně kuřecí! mňam!) a toho bych se nevzdala. 
Momentálně jím tak 4-5 jídel za den s tím, že jsem trošku poupravila svůj příjem, protože mi připadalo, že jím moc a také jsem pár kilo přibrala. Což určitě nejsou svaly :D
A jak vypadá můj jídelníček? Ráno snídám téměř vždy ovesnou kaši vařenou ze sójového mléka. Někdy to je vanilkové, jindy mandlové a někdy bez příchuti. Do té si vždy dávám banán, na to kousek hořké čokolády a popřípadě i jiné ovoce, jako třeba jahody nebo borůvky. Už se zase těším na léto, až bude na zahradě plno ovoce! K tomu mám mega hrnek kafe se sójovým mlékem a ovocný čaj. Svačím obložené pečivo se šunkou a sýrem a k tomu samozřejmě nějaká ta zelenina. Když mám chuť, dám si kousek ovoce nebo nějakou zdravější tyčinku. Obědvám ve školní jídelně, ale to neznamená, že je to jídlo nutně nezdravé. Máme na výběr ze tří jídel a já si vždy vybírám to zdravější. Takže například kuskusový salát se zeleninou a žampiony, králík s polentou, těstovinový salát s luštěninami, tofu s pikantní směsí a brambory nebo těstovinový salát s tuňákem. Odpolední svačina už je o něco menší a k té mám kafíčko, které po únavném dni ve škole bodne a k tomu občas kousek jablíčko nebo proteinovou tyčinku. Většinou mi ale stačí to kafe :D Večeřet se snažím už střídměji, a to znamená plný talíř zeleniny a k tomu celozrnný chlebík se šunkou a sýrem. 

Cvičení
Momentálně jsem měla měsíc od cvičení pauzu, protože jsem měla zase problémy s kolenem, ale odteď se hodlám do toho znovu pustit v plném nasazení. Hodlám trochu potrénovat běh, protože v něm nejsem tak dobrá, jak bych ráda. Ráda bych zvládla 5 km pod půl hodiny, ale vím, že v našem terénu to bude pořádná výzva. Jsme v takovém údolí a když chci běžet víc než kilometr, všude jsou kopce :D 












Musím říct, že tohle byl opravdu vyčerpávající článek :D Pokud by vás ještě něco zajímalo, neváhejte se zeptat dole v komentářích a já vám ráda odpovím :) 

2 komentáře:

  1. Ty dobroty na fotkách! :D Koukám, že ve škole vám dělají super mňamky :)
    Do školy bych taky chodila s kabelkou, ale musím uznat, že na moje krabičky s jídlem a často i notebook nestačí :D
    Také nevyjdu bez náušnic, ale to bude asi tím, že je ani nesundavám. A bez hodinek nevyjdu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Haha 😄 taky uplne nesnasim, kdyz mi nekdo rika Lucie!! 😂 za to bych vrazdila! Do skoly radsi do jidelny nechodim, protoze se to fakt neda, ale s kabelkou to mame stejny 😁 jen ja ji teda mam vzdycky plnou jidla a na sesity zbyde minimum mista 😂 nausnice nosim taky furt, ale prstynek bych na ruce asi nedala... ikdyz ted jsem jeden zrovna dostala, tak se buducsnazit si na nej zvyknout :) a jidelnicek mam hodne stejnej :D a obdivuju zdobeni tvejch kasi.. Ja to tam vzdycky jen nahazim a snim dokud je to teply 😂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)