instagram

neděle 2. listopadu 2014

Random photos II.



Tahle rubrika by měla nést název "Selfie", protože se nám jich tu zase pár urodilo. Já nevím, prostě mě baví se fotit a doufám, že vám to nevadí :D Myslím, že až za takových pět let si budu prohlížet fotky z doby, kdy my bylo sedmnáct, se dost nasměju :D
Poslední dobou se  mimo facebook a instagram stávám závislá na We♥it. Je tam taková spousta inspirativních a motivujících obrázků, ať už z fitness světa nebo různé "beauty obrázky". K vybraným fotkám v tomto příspěvku připíšu i nějaký ten výstižný citát, aby to tu nebylo jen o fotkách :) Užijte si to!


Live your dream.
Přiznávám: jsem závislá na kafi! Ale ne tak moc, abych bez něj den nepřežila, to ne, dnes jsem například vůbec neměla, ale někdy dokážu vypít i dvě denně :D

A já jsem mu na oplátku vyrobila tuhle koláž! No, pěkná úroda lajků na facebooku to byla :D

Doplnit energi před tréninkem je potřeba!
Máme nové koťátko :) Omlouvám se trochu mázlou fotku, ale ono se pořád hýbalo a tohle je ta nejhezčí fotka, co se mi povedla :D



I´m a girl, don´t touch my
- hair
- phone
- boyfriend
Noo... :D Prostě školní selfie :DDD
Dnešní kašička <3 Uvnitř je vanilkový tvaroh, rozmačkaný banán, čtvrtina měkkého tvarohu a na vršku kokos :)
Je naprosto normální, že si fotíme vlasy :D Omlouvá nás ale fakt, že právě skončila latina a měla být matika, takže jsme z toho pomalu zešílely :D
Tuhle fotku jste už asi viděli, ale já ji miluju! A ta palačinka byla!
Tuhle sem taky musím ještě jednou šoupnout :D Ta pěna!!!
Pretty little liars :3
Never get rid of the person who undestands you more than anyone else.
I´m a girl, don´t touch my
- hair
- phone
- boyfriend

Every minute you´re angry. You lose 60 seconds of happiness.


13 komentářů:

  1. Včera jsem přidala recept, tak se můžeš mrknout :) Děkuju za tipy ;) určitě se mrknu! na tvůj blog chodím pravidelně :)

    Ta kaše vypadá skvěle! a moc ti to s tím klukem sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím ti říct, že máš strašně krásný oči :3 A jelikož jsem holka, tak miluju když mají kluci takový tmavý oči :) A s přítelem Vám to moc sluší :) Můžu se zeptat, jak se jmenuješ na instagramu? Bych si tě přidala :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuju moc :) Připadá mi, že poslední půlrok mi všichni chválí oči :DDD Na instagŕamu jsem pod jménem @lucciiik167 :)

      Vymazat
  3. fotky krásné! jak tvé selfie, tak kočička, jídlo i s přítelem vám to moc sluší oběma! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky miluji selfie a za pár let se budu těm fotkám smát xD We♥it je super!:) Kolik měla fotka liků?:) Jinak super fotky, většinu už znám z insta:)
    No... jo... ono se o spraví...

    OdpovědětVymazat
  5. Selfie jedou! :D Musím říct, že Vám to s přítelem ale neskutečně sluší ! :) A vůbec z Tebe září taková pozitivní nálada víc než kdy dřív, je vidět, že jsi šťastná :) A už Ti někdo řekl, že vypadáš jako panenka? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Selfiéééé!! Krásný, přišerko :-* koláž bych ti taky lajkla, mít tě v přátelích, ale ať žije oboustranná anonymita, takže dávám palec hore aspoň tady ;-) fotky jídla jsou opět slintáníhodný... oni už zas dávaj PLL nebo je to starší foto? ;-)
    --
    P. mě většinou vídá večer, takže za blbýho světla, to je jediná možná omluva xD Ano, taky vím že za to všechno P. nestojí, ale nemůžu si pomoct :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné:) Nedivím se ,že koláž dostala hodně lajků, když jsou tam dvě pěkné osoby. :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ta poslední selfie je úžasná :) koláž s přítelem povedená, je super, že se s tebou rád fotí, máš s ním už víc fotek, než já s mým za 3 roky :D:D
    krásné koťátko a nad jídlem se mi jako vždy sbíhají sliny:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já bibli číst musím:/ Ale naštěstí ne celou xD

    OdpovědětVymazat
  10. řekla bych, že už se trochu lepším..:) už to tak neřeším. sladký si dávám klidně i odpoledne a večer - což vidím za velký úspěch :D no jo.. anorexie je svině!

    OdpovědětVymazat
  11. Luci, to je moc krásné, ta koláč je opravdu nádherná, sluší vám to tam!:*
    Ty jsi taková kočička, drobátko, jsi hubeňoučká, ale vypadáš jako panenka, máš moc krásné oči ;) Takhle hluboký pohled má málokdo ;):*
    .krásný den:*

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně! :D Mít pořád jednu a tu samou je nuda :) No jo, jenže ty jsi v klidu v bílkovinách :D já mám ráno kaši, pak jogurt, pak nějaký maso, na večeři vajíčka a ještě tvaroh..:D takže místo 85 g jím tak 110 minimálně :DDD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)