instagram

neděle 1. února 2015

Food inspiration XII

Tak dnešní díl jsem se rozhodla pojmout formou koláží, tak se kochejte ;)

Začneme klasicky kašičkami, které jsem v tomto období jedla spíše pomálu.
- jako první tu máme tuto banánovou s oříšky. A myslím, že tam byl i tvaroh.
- na druhém obrázku můžete vidět vícechodovou snídani. Ovesná kašička s pár kešu ořechy, plátek žitného chleba s máslem a medem, jablíčko a kávička :)
- s banáne, kouskem jablíčka a mandarinkou
- a dnešní s banánem, tvarohem, kešu ořechy a hořkou 90% čokoládou

Většinou jsem ale jedla "nekašičkově". Jak formou musli s jogurtem, ale také jsem experimentovala.
- banánové lívanečky s tvarohem a borůvkami
jogurt se sypaným musli a hořkou čokoládou s kousky pomeranče a mandlemi
- banánový mugcake s jogurtem a vlašskými ořechy
- snídaně před odjezdem na hory - jogurt s domácím musli, studentskou pečetí a mandarinkou
A navazujeme plynule na obědy
- pečený pstruh s vařenou zeleninkou
včerejší pizza se šunkou, kukuřicí a žampiony
- pečené kuřátko s rýží a zeleninkou - miluju! <3
- králík na pražský způsob s rýží, mrkvičkou a cherry rajčátky
- cheesecake s malinami
- domácí latté s extra hustou pěnou a skořicí
- horká čokoláda na zahřátí na svahu
A něco málo ne z tak zdravé stravy:
- latté (Honzík měl cappuccino) a dortík k tomu
- s holkama - bylo tam latté, horká čokoláda, větrník a nějaké ty zákusky (neměla jsem všechno! :D)
- tady žádné kafe, ale pozor - čaj! A hruškový dortík k tomu :3
- a naposled - latté a drobenkový koláč
Večeří tady bude na obvyklé poměry trochu víc ;)
- míchaná vajíčka a zelenina
- chlebík s tvarohovou pomazánkou
- toasty se šunkou a sýrem
- talíř plný zeleniny, sýr, tvaroh, pár hroznů a chléb
- uzená makrela - miluju! <3
- volská oka, zelenina
- jedna pocvičící a extra hladová - zelenina, chléb s pomazánkovým máslem a volská oka
- učící se večeře - chléb s rybí pomazánkou + zeleninka
Tak a to je pro dnešek vše. Užijte si neděli a zítřejší školu. Já totiž celý týden nejdu, mám jarní prázdniny :)
ASK    FACEBOOK   INSTAGRAM

26 komentářů:

  1. Dostala jsem chuť na pečené kuře a cheesecake. Díky! :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) Taky miluju uzenou makrelu ,ale problém je v tom ,že mi jí pokaždé někdo sní ,když jí máme. :D Tak si člověk odloží kousíček na talířek a nechá v lednici a přijde po třech hodinách a už tam není ani talíř. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Uzená makrela je nejlepší! U nás ji spíš vždycky sním já :D

      Vymazat
  3. Zdravé jídlo je na tom talíří stejně tak krásné! :)
    A tvoje kávovo-dortové dýchánky dýchají takovou pohodou, klidem.. no prostě závidím. Většinou se cpu paprikou nebo knäckerbrotem schovaná za sedadlem autobusu, aby mi nevynadal řidič :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys věděla, jak já si to kafe vždycky užívám! Úplná extáze chutí :D
      Já se radši o to nepokouším jíst v autobuse :D

      Vymazat
  4. Jéé, tahle rubrika je stejně nejlepší! :D Všechno to vypadá úžasně. Už se ale odmítám koukat na ty tvé fotky kafíček a dortíků a mám v plánu vytáhnout maminu a ségru taky někam do cukrárny na pořádné hřešení. A na pizzu! Jéžiš, jak já bych si dala pizzu. Já mám nejradši šunkovou se žampiony. Vlastně stejnou jako ty, akorát bez kukuřice :D
    Vícechodová snídaně je super, takovou by si měl dělat každý, aby to ráno bylo pestřejší :) Kašičky jsou krásné, i lívanečky a mugcake vypadají skvěle. A to pečené kuřátko s rýží..no mňam! To je snad moje nejoblíbenější slané jídlo :D
    Ty tvoje večeře miluju. Moc často je takovéhle nemívám, ale když už, tak si je hezky užiji. Hrozně mě baví uždibovat tu zeleninku a sýry a šunku :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám tuhle rubriku nejradši :) Jo, na večeři je nejlepší to kvantum zeleniny :D Teď zrovna večeřím úplně mega misku se zeleninou :D

      Vymazat
  5. Tak hned na začátek- ten sobí hrnek je naprosto boží!!
    Jíš naprosto suprově, asi bych si tě měla pořídit domů a měla by jsi mi vařit :D Jinak pozor na to kafe- dneska jsme četla nějakej blábol o tom, že bude prý do 18 zakázané :D (http://krasna.nova.cz/clanek/tvujsvet/kava-a-energy-drinky-budou-mozna-az-od-18-let-co-ty-na-to.html)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že než to zavedou, tak mi bude dávno 18 :D Už za půl roku a nemůžu se dočkat :3

      Vymazat
  6. Moc krásne papáš :-) Je fajn, že si nakoniec naďabila na zdravý životný štýl a takto pekne si to rozbehla. Po anorexii to býva ťažké, pretože veľa ľudí nevie, čo s tým, čo so sebou. :-) Veľmi rada sledujem dievčatá, ktoré sa to rozhodli riešiť takouto zdravou cestou. :-) A neboja sa jesť :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, to co jíš vypadá krásně ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam všetko vyzerá tak výborne, cheesecake s malinami by som si dala hneď!! :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná jídelní inspirace, koukám hodně zeleninky, to mám taky ráda!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelenina je nejlepší a můžeme jí sníst kolik chceme! :3

      Vymazat
  10. Mňam, úplně mám z tebe hlad :)
    Ty banánové lívanečky s borůvkami vypadají báječně. :)
    Líbí se mi tvoje večeře - jak chutná uzená makrela? :O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uzená makrela chutná výborně! Určitě zkus, nebudeš litovat :)

      Vymazat
  11. Ty sis teda pěkně užívala dortíků v cukrárně! :) já kašičky měla nečekaně skoro denně :D nejlepší je ta ryba, jak si je dáš na talíř i s hlavou.. jak morbidní:DDD
    No jako není to výhra, ale lepší než němčina a francouzštinu bych nedala :D moc těžký na mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta hlava je na tom nejlepší :D Ale nejím ji, to jen tak symbolicky jakože je to fakt pstruh :D Němčina je právě v pohodě, mám ji ve škole jako povinný předmět :)

      Vymazat
  12. Krásný to máš :) i ty nezdravý věci, přece jen to k zdravému životnímu stylu patri:) akorát já bych na tvým místě měla z tvejch porcí hlad:D
    http://livehappy-eathealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Musíme umět v rozumné míře i hřešit :)

      Vymazat
  13. Děláš mi fakt chutě, mňam! xD
    Děkuji za pochvalu jídelníčku:) Jojo, ten toust je boží:3

    OdpovědětVymazat
  14. ahooj :) muzes prosim odepsat na e-mail? :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)