instagram

středa 15. července 2015

Birthday ♥

Tak vám píšu jako čerstvá osmnáctka :D Je to zvláštní pocit být plnoletá, ale ještě jsem si to nějak moc neuvědomila :D Pořád si připadám jako ta malá holka s culíčky, která si hraje s panenkami a nemá žádné starosti. Ten čas strašně rychle utíká, když si představím, že ještě nedávno jsem tou holkou byla. Za dva roky už budu mít maturitu (snad!) za sebou, bude mi dvacet, půjdu na vysokou... No, zatím si budu užívat jakési dosavadní volnosti ve třeťáku a teprve potom to může začít!


Do příštího roku bych si chtěla dát nějaká předsevzetí a až budu slavit devatenáctiny, doufám, že si budu moci všechny tyto položky ze svého seznamu odškrtnout.

  • více se učit a číst (hlavně maturitní četbu!)
  • věnovat se více hře na klavír
  • jíst zdravěji a s mírou
  • cvičit pravidelněji (ne jak doteď - 3 dny za sebou cvičím a 3 dny necvičím :D)
  • úplně se zbavit přejídání - myslím, že z nejhoršího jsem už venku! :)
  • vídat se častěji s kamarádkami
Včera jsem svoje velké narozeniny oslavila s přítelem a dneska je na řadě rodina :) Poručila jsem mamce, ať mi koupí na zapití víno, když už teď legálně můžu pít :D Ale doufám, že toho nějak nebudu využívat :D 

Jestli vás zajímá, co jsem dostala, tak od maminky a od tatínka hlavně autoškolu, pak nějaké sprcháče, tři překrásné růžovoučké gerbery (miluju kytky! ♥) a holicí strojek (mamka i já už máme plné zuby holicí pěny po celé koupelně :D Od babičky jsem dostala růžičku, moc moc moc ořechů, spodní prádlo a krásný stříbrný náramek na ruku :3 No a od přítele uvidíte dole ve fotkách :) A ještě netrpělivě čekám na další dárečky, které přijdou dneska společně s návštěvou (to si ale fandím, co? :D)

Mám šílenýho bráchu! :D
Takový krásný dortík jsem měla :3

Honzík  je prostě zlatej! :) Nádherný modroučký náušnice, vlastnoručně namalovaný pejsek s přáníčkem a k tomu mi ještě dal překrásnou orchidej :) Z lásky darováno ♥
Snídaně čerstvě osmnáctileté Lucinky :D Mňam ♥

16 komentářů:

  1. Ten čas fakt hrozně rychle běží..
    Máš nádhernej dort. :)
    Chápu, že se těšíš na dárky, já miluju dostávat dárky. :D Ale ráda je i dávám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Taky miluju dárky :3 Ale možná je radši dávám, protože mám vždycky strašnou radost z toho, když se někomu moje dárky líbí :)

      Vymazat
  2. Krásnej dortík a dárečky od srdíčka jsou nejlepšejší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dort je skvělej, a dárek od Honzy taky! :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to Ti přeji a jen a jen to nejlepší!!! :) a krásný dortík si měla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší do dospělosti :) Krásné dárky jsi dostala :)
    I já ve 20 si občas přidám jakože jsem ještě malá a né, že chodím na vysokou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já si vůbec nepřipadám na 18, ale za ten rok (od 17-ti let) si myslím, že jsem docela dospěla, jak vzhledem tak chováním :)

      Vymazat
  6. Přeju vše nejlepší! Ten pocit, že už je mi osmnáct, jsem plnoletá, dospělá, zodpovědná atd., ale přesto si připadám jako osmiletý ňouma, znám :D. A myslím, že se ho ani ve 30 nezbavím :/ :D.
    To s přejídáním je podle mě asi největší výzva...takže držím palečky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Teď v létě se mi daří docela dobře, ale bojím se, až bude zima a budu myslet na jídlo víc než teď :/ Protože přece jen v létě nemáme chuť se přejídat...

      Vymazat
  7. Všechno nejlepší :D !
    Moc ti to s bráchou sluší :D !

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší! :)
    Taky si vzpomínám na své 18tiny, největší změna mi přišel asi řidičák :D v prosinci mi bude 20 a přijdu si hrozně stará, taková dospělá a zodpovědná! :D Každopádně ti přeju, aby se ti vše povedlo, s maturitní četbou to nepřeháněj, já dočetla poslední knížku den před zkouškou, protože Idiot od Dostojevského mi zabral asi 2 měsíce :D nakonec ta zkouška byla jednodušší než se o ní říkalo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já myslím, že ta maturita je individuální... Pro někoho je to snadné, protože má dost všeobecný přehled nebo se mu to prostě podaří nějak okecat :) Ale já jsem hroznej nervák a ve stresové situaci jednám dost nerozvážlivě, takžese radši na to pořádně připravím, at se nemusím stresovat a být klidná :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)