instagram

neděle 6. března 2016

WEEKLY FAVORITES

Ahoj!
Řekla jsem si, že by nebylo na škodu si každý týden zrekapitulovat, co jsem dělala a co mi udělalo radost ♥ Takhle si budu vážit toho, co mám  :) 

FAVE QUOTE ♥



Jak pravdivý je tento citát! Všichni se starají o jejich vzhled, jestli mají dokonalý make-up, upravené vlasy a nehty. Proč se nezaměříme na to, abychom ze sebe vyzařovali pozitivní energii a dělali všechny okolo sebe a naše bližní šťastnými? Myslím, že k tomu už není víc co říct. 


FAVE SONG



Mám tolik oblíbených písniček! Bylo opravdu těžké vybrat jen jednu, ale myslím, že jsem ji tento týden poslouchala nejvíce. Super slova, jen ten klip je trošku horší, ale když poslouchám písničky, zajímá mě jen melodie a slova.


FAVE DRINK



V poslední době jsem si oblíbila sójové nápoje od Alpra. Už jsem vyzkoušela neochucený, vanilkový, čokoládový a mandlový. Všechny jsem měla v ovesné kaši nebo v kafi. Ale opravdu nedoporučuji kafe s mandlovým mlékem, protože to mělo hroznou pachuť. Už nikdy! 
Pokud bych však měla z těchto vybrat, vyhrálo by jednoznačně vanilkové, protože já osobně mám velmi ráda vanilku a co je s vanilkovou příchutí, to prostě neodmítnu. 
Alpro je však proslavené i sójovými dezerty. Zatím jsem měla vanilkový a čokoládový. Těším se ale až vyzkouším kokosový, který je teď novinka a na instagramu snad panuje přesvědčení, že kdo ho ještě neměl, neexistuje.


FAVE FOOD



Nedávno jsem objevila úžasná musli srdíčka od značky Semix. Můžete si od nich koupit i ovesné kaše, které už mám také ozkoušené. Hodí se, když zaspíte, nestíháte nebo máte strašný hlad a potřebujete rychle jídlo :D
Já jsem si od nich oblíbila srdíčka s příchutí čokolády a kokosu, protože ta vážně nemají chybu. Hodí se na svačinu do školy společně s jogurtem a ovocem nebo jen tak na chuť. Fantazii se meze nekladou ;)


FAVE INSTA ACCOUNT



Sledujte tuhle krásku, na jejímž instagramu najdete super inspiraci, jak v jídle, cvičení atd. A má i superčtivý blog, který opravdu doporučuju :) @jmenujisepeta

FAVE SERIES



Znáte aplikaci NTC? Tak právě Nike začal natáčet seriál pod jménem Margot vs Lily. Jejich videa můžete zhlédnout na youtube. Jedná se o to, že Margot a Lily jsou sestry, přičemž Lily je blázen do cvičení a Margot je její pravý opak. Jednoho dne uzavřou sázku. Margot si má založit fitness kanál na youtube a získat tisíc odběratelů a Lily si má najít tři opravdové přátele. Jde jim to těžce a právě o tom to je. Jsou to zhruba pětiminutová videa, takže nic časově náročného :) Pokud máte rádi tento tip seriálů, tenhle je právě pro vás :)

FAVE COSMETICS




V poslední době jsem měla hodně zničené nehty. Ať už lakováním nebo čímkoli, co jim neprospívá (třeba takové šmátrání v kabelce, když nemůžete něco najít, oblékání riflí, ale i nazouvání bot je pro ně krušné). Hlavně díky tomu, že mi za necelý měsíc hodně narostly a já jsem vždycky chtěla krásné dlouhé nehty, jsem je chtěla více zpevnit a ošetřit proti lámání. Proto jsem zašla do drogerie a asi půl hodiny jsem vybírala správný lak, který splňuje mé požadavky :D Nakonec jsem vzala tento od Essence, který má okamžitě posilovat a zpevňovat křehké nehty odolné proti štěpení a praskání. Je rychleschnoucí, takže nemusíte půl hodiny čekat, než nehty zaschnou :D Má barvu trošku do bíla, což určitě není na závadu, protože ty nehtíky vypadají potom hned skvěle :3


Tak to by bylo pro dnešek všechno a vy mi dole v komentářích napište, zda vás něco z toho zaujalo a jestli něco vyzkoušíte. 
Pokud by někoho zajímalo, jak na tom jsem, tak se snažím proti tomu zabojovat. Ne vždycky to jde, ale snažím se. Vždycky si připomínám, že takový život nechci a že chci mít pořád dobrou náladu a tak :) A navíc touto cestou ničeho nedocílím. Zdravá, vyvážená a hlavně dostatečná!!! strava to jistí. Více v příštím článku, který si už jdu pro vás přichystat! Dozvíte se v něm, co mi v mém boji pomáhá, nějakou ukázku mého jídla a jídelníčku a v neposlední řadě cvičební inspirace.



2 komentáře:

  1. Skvělý článek Lucinko :-) Jsem ráda, že bojuješ. Margot a Lily jsou super, na stránku Péti se určitě podívám a jestli ti můžu doporučit, tak alpro kokosový dezert je skvělý (kupuji si ho už asi rok v Německu a je fakt skvělý, takže pokud zachovají recepturu i pro ČR, určo ti ho doporučuji vyzkoušet. Jinak Alpro má taky super kokosové mléko - to se do kafíčka rozhodně hodí. Těším se na další tvůj článek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí v boji (článek jsem četla, vím o co jde :((). Oni celkově by lidé měli být veselý a mít radost z maličkostí (nebo z úplných blbostí :D). A to že to nejde samo je pochopitelné, ale už jen to, že sis to uvědomila, že to není ok, je obrat o 180°:)).

    Z weekly favs mě zaujal Pétin blog, takže díky za tip ^^.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)