instagram

pondělí 30. dubna 2018

Beautiful day



Ahoj všichni! Jak se máte? Co jste podnikli na čarodějnice? Já se přiznám, že poslední roky podobné svátky moc neřeším a radši si užívám doma s rodinou a s přítelem. Na nějaké blbnutí s kamarádkami už mě neužije :D
Dnes mám pro vás článek s pár fotkami, které jsme dneska s přítelem nafotili a mám z nich strašnou radost! Byla jsem teď pár dnů doma s rodiči a bráchou, takže jsem si po všech těch přijímačkách vzala pár dnů off a pořádně si odpočla :) A teď už na fotky!

Good evening everyone! I hope you are doing well. What were you doing tonight since it was the festival of burning witches? I have to admit that over the past years I don´t really enjoy these kinds of festivals and rather spend time with my family and boyfriend. Probably I´m already too old for messing around and drinking with friends :D
Today I´m going to share with you a few photos that I and my boyfriend took in the afternoon and I really like them! I have been at home since Friday as we didn´t have to go to school today, so I spend some quality time with my beloved ones after very stressful days. I feel like I´ve rested enough and I´m ready to use my regained inspiration. 
So, I hope you´ll like it!

Protože bylo docela dost teplo, stavili jsme se do kavárny na zmrzlinu a kávu a já jsem si dala i cappuccino (měla jsem samozřejmě moji oblíbenou vanilkovou zmrzlinu a k tomu černorybízový sorbet přítel jahodový a hruškový sorbet)
//
Since it really felt like summer today, we went to a café to get some ice cream and coffee. I had cappuccino (as always) and vanilla ice cream and blackberry sorbet and my boyfriend had strawberry and pear sorbet.



Tahle fotka je moje nejoblíbenější! S bosýma nohama, rozpuštěnýma vlasama, sukní a s šeříkem v ruce si připadám jak nějaká lesní víla :D
//
I really feel like a fearie in this picture, with those bare feet, matted hair, skirt and lilac in my hand :D

A na závěr společná :D
//
And eventually a picture with my boyfriend 

Mějte krásný začátek nového měsíce a užívejte si krásného počasí! A nezapomeňte si zítra políbit pod rozkvetlou třešní! 🌸

2 komentáře:

  1. This is a great site, I have visited some sites but I do not know that Google offers free games. And here is I play free flash games on this site. run 1
    run 2
    slope

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)