instagram

neděle 28. prosince 2014

Food inspiration X



Hezký večer!
Vítám vás u dnešní jídelní inspirace :) Tento díl bude plný vánočního jídla, prasárniček a tak, takže vás upozorňuji předem vzhledem k této večerní hodině.
Včerejší dopoledne jsem strávila úklidem svého pokoje, protože odpoledne měl přijet Honza. Mimo jiné jsme šli i na procházku, na které jsme pěkně vymrzli :D A samozřejmě jsme nezapomněli na tradici, která se provádí pod jmelím :D Zase jsem se přežrala cukroví, prostě já no :D No a dneska dopoledne jsem si konečně po týdnu zacvičila. A s novými činkami. Ani nevíte, jak mi to chybělo. A celé odpoledne jsem dočítala články U Andee. Fakt celé odpoledne, takže Andee: važ si toho :D A mimochodem jsem si ji přidala i na facebooku, takže kdo by měl zájem, může napsat na email (luckakuku@gmail.com). Ráda s váma pokecám i mimo blogovou sféru :)
Tak a pojďme na článek!

Snídaně - výjimečně tady nemáme převahu ovesných kaší!
Po dlouhatananáské době slaná snídaně! A byla dobrá omeletka :)

Štědrodenní snídaně v podobě vánočky s banánovým tvarohem a k tomu nějaké to cukroví a mandarinka. Kvalita level instagram.

Sypaná musli s jogurtem, čokoládka a nějaké to ovoce :)

Kašička s banánem, holandským kakaem a kokosem

Jalíčková se skořicí a oříšky :3

A dnešní snídaně - overnight oats, pomeranč a banán. Máte rádi overnight oats? Já je úplně miluju!

Obědy - těch tady bude o něco víc než normálně, protože jsem obědvala v pohodlí domova a ne v pohodlí školní lavice :D
Cizrn s cherry rajčátky a sýrem. K tomu žitný chléb s tvarohem a šunkou :)

Štědrodenní kuba. Jak už jsem vám říkala - hnus -_-

Odlehčený oběd na boží hod. Kapr na másle a k tomu bramborový salát bez majonézy. Mimochodem ten jsem měla i na vánoční večeři :)

To když si rodiče poručí, že chtějí kuskus, tak jim prostě musíte jít uvařit kuskus :D

Špenát :3

A dnešní pocvičící - celozrnné těstovinky s vařenou mrkví, tuňákem z konzervy a trochou jogurtu jako zálivka
Svačinky - nelekejte se těch prasáre, jako cukroví, to teď bylo téměř na denním pořádku :D
Cukroví!!!

Nejlepší čokoládka z Drážďan <3


Slov není potřeba...Prostě přežíračky cukrovím :D

Taky máte tak rádi pomelo? :)

Jogurt s nejlepšíma Havlíčkovými sušenkami :3

Pomeranč, jablíčko :3
Večeře
Nejlepší večeře v roce :3

Moje oblíbená večeře :)


A trošku méně fotogenická :D To žluté jsou míchaná vajíčka :D

14 komentářů:

  1. Všechno jídlo vypadá moc dobře. Cizrnu a kuskus mám hrozně ráda. A vaše cukroví vypadá skvěle! Já mám stejně nejradši rohlíčky a vosí hnízda, taková klasika!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děláš mi strašné chutě :* já teď cukroví snídám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tady vidím odpovědi na pěknou litánii :-)
    Therese jsi věřit mohla, jak jsi už zjistila, Damian... je prostě on xD
    --
    Taky tu písničku miluju, většina od Beyonce je na tenhle styl, jinak by koneckonců obě její písničky nemohly být v trailerech na Odstíny xD a tahle tam podle mě patří taky xD
    objímací mánii nechápu a odsuzuju, je to faleš xD uznej, na kolik z těch lidí sis dnes vzpomněla? prostě kravina, nejsme v americe xD
    tenhle přístup jsem od tebe čekala, nejenže s ním kámoším ale bejt po mým bylo by z toho i něco víc, prostě mi občas hrábne nebo mi instinktivně chybí táta a autorita, psycholog by na to určitě nějakej důvod našel ale mě k němu prostě něco přitahuje a dál to neřeším xD
    kdo zabil Siriuse? koukej si to přečíst znova, byla to jeho sestřenka Bellatrix Lestrangeová xP a neumřel až tak hnusně, prostě Adava kedavra a čau, v knížce to bylo jinak :-/
    tvoje maminka se takhle tlemí tomu co říkáš? taky divný rodinný poměry xD
    s tím dvojsmyslem jsme si to vyřešily už v chatu, ale stejně jsem zrovna od tebe takovou reakci nečekala xD a ne, v práci zas takový prasárny nedělám stačí to co ano xD na eM jsem se vztekala, ale s vědomím že ho sto let neuvidím se vzteká těžko xD
    Seš šikula jak pěkně zdravě jsi těstoviny vyřešila a cvičení je u mě vážně třeba chválit zvlášť kolem vánoc xD patlanina je největší dobrota chutná to jako ochucenej tvaroh a čokoládu si cpeš všude tak se nediv ;-)
    nepřekvapuje mě ani že jsi proti přátelení s výhodami, stejně se na to tváří Mm., ta nezkažená kámoška se kterou jsi mi likovala fotky na facebooku seřvala mě jestli nejsem náhodou coura když se s klukama líbám bez chození xD já se tvářím jak debil i když se fotím sama natož když mě fotí někdo jinej xD mňoukat je lepší než ze sebe dělat slepici nebo kuře kvokáním z přemíry drůbežího masa xD
    --
    Že v kabelce nic nemá myslela svého, čímž mu ji celou mohla dát, ne že tam není to co tam být mělo xD a to co tam být mělo... neví nikdo xP
    --
    Tys Adeleino video viděla? ;-) můj sarkasmus byl skutečně parodií na její rozplývání :-) to víš já od ničeho jinýho než psaní na světě nejsem a nic jinýho mi možná ani nejde xD neříkej že zrovna tys svlékání riflí u romantického filmu nikdy nezažila xD ty a sto kilo, nebuď vtipná xD zvlášť s dostatečně častým svlékáním riflí s filmem či bez xD závidím jak dodržuješ tradice ;-) trhat stránky z knížky byť je to pitomá povinná četba je zavrženíhodné :-/
    --
    Božínku ty už si taky nic nepamatuješ... Sam je Patrikův kámoš se kterým oficiálně oživili Andy pro zbytek světa aneb ten soudní podvod ;-) ještě se tam párkrát objeví, byť spíš zmínkami než osobně xD a proč pro ni nepřijel Patrik sám je jasný z následující kapitoly kdy jí řekne že hledal Míšu v Damianově domě xP
    --
    na tvé shrnutí se těším, popravdě to byl původně můj nápad a Kubi ho kopírovala ode mě xD
    --
    Zapomenout co chceš napsat? divný... no budu to brát tak že jsi byla naprosto mimo úžasem z mé dokonalosti jinak bys reakci zapomenout nemohla xD
    --
    no jo doufala jsem že puberťákem s dlouhou hůlkou pobavím xD zaveď, jak vidíš, slouží to ke zvýšení čtenosti a uspokojení potřeby kontroly nad lidmi xD a navíc nejenže se nenudíš ale i nestíháš xD s P. nic jinýho než vymazání nešlo, je to kretén... umělý stromek je pro nás možná mrtvý, ale doopravdy je mrtvý ten živý protože ho musí zabít xD
    no jo vlastně ty jedeš zejtra za Honzíkem to budeš mít notnou dávku kardia xD my už cukroví dožrali xD právě proto obecně nesnášim sladkosti a spol ne že by nechutnali, ale škodí xD U nastavené hodnoty přemejšlím o tisícovce ale uvidím jestli budu zvládat kdyžtak bych přidala nebo spíš klidně i ubrala blázen jsem na to dost a záleží i na tom jak dopadne váha po vánocích xD a ano tenhle koment píšu asi dvě hodiny xD

    OdpovědětVymazat
  4. Poslušně jsem komentovala k novému článku ať tam máš víc reakcí xD
    --
    je od tebe šlechetné že preventivně upozorňuješ na případné chutě v tuto hodinu, ale můžu s hrdostí prohlásit: "přišla jsem, slintala jsem, odolala jsem" xD a mimochodem, ano, vážím si toho ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno vypadá skvěle :3 i když většinu věcí jsem už viděla, protože tě sleduji na insta :) nejvíce se mi zase líbí kašičky no..:D A pokud jsi vždy snědla jen několik cukroví co je na fotce, tak jsi na tom líp než většina!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Overnight oats? Jakoze vlocky namocis pres noc? XD tomu rikas prezirani cukrovim? Takovy malicky talirek, to je nic xD a krasne papkas:-)
    Zvyky jsou bozi xD kafe taky xD

    OdpovědětVymazat
  7. Jednoduchý to je a jednoduchý to je schválně, ale to pochopíte v poslední kapitole, následující a předposlední bude slaďárna, už dlouho nebyla xD Stejně tak i na co je pozdě ;-) A Míša neumírá, naopak xD A co Andy udělá? to se nech překvapit, ale vzhledem k tomu že jí vyhrožoval její mámou... co bys udělala ty? xP

    OdpovědětVymazat
  8. s cukrovím jsem na tom stejně :D závidím ti, že můžeš být se svým Honzou ;) při procházce jsme taky včera vymrzli :D a cvičení ti závidím, já tady nemám kde :) jídlo jako vždy parádní a děláš mi chutě.. dala bych si ten špenát :) a pomelo jsme měli taky včera, to miluju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný cukroví :) A hrozně mě láká ten jogurt s nalámanejma sušenkama !:D
    http://livehappy-eathealthy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Omnomnom. ^_^ To vaše cukroví vypadá tak hrozně dobře! Neuvěřitelný, že na něj po tom množství mám stále chuť. :D A ty těstoviny bych si právě teď dala asi úplně ze všeho nejradši. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jojo v každý z nás je kousek objímající se nány taky ji mám xD no možný to je, vídám to takhle u víc lidí z neúplných rodin kdežto Míša má oba rodiče a vztah skoro dva roky xD Stejně se koukni, Harry je skvělej ;-) jojo občas čokoška bejt musí xD
    nene ona to v tý kabelce měla, nevyndala ale dala mu jí celou protože tam neměla nic svýho xD
    no jo já mám samý originální nápady xD jooo to musíš napravit, na film se obvykle kouká aby se jím inspirovalo, ne pro sledování filmu xD
    taky se dotyčnýmu nedivím ale trhat knížky je hnusný i když jsou povinná četba, jediný u koho je to pochopitelný je můj pejsek když byl štěně xD
    tohle až takovej spoiler nebyl xD ano hledal Míšu, je to zlatíčko ten můj šmejd ;-)
    taky se obvykle nepoflakuju ale teď o vánocích si to užívam a patří to k nim xD ano,moje nejoblíbenější taky hned zmizelo xD a já dožírala i linecký který jinak nemusím, prostě protože to je cukroví xD já se taky nakonec dokopala cvičit sice až v noci ale i tak xD
    těch 1500 myslíš i se cvičením nebo bez odečítání? ;-) no jo taky jsem říkala celou dobu že břišáky nechci a chci vypadat jako holka, ale maličko by to bylo pěkný xD mě nejvíc štve spodní břicho :- a vážit se je ta pravá motivace když vidíš v realitě jak hrozný to je a jen nedomýšlíš xD
    a já ho nepsala tak dlouho protože je dlouhej, ale protože jsem mezitím chatovala xD
    Pro Míšu mam lepší osud než upírku xD A Damian je kretén, ale není hloupej xP Až taková slaďárna ani Odstínovost to nebude, jenom prostě roztomilý a na Patrikovu povahu netypický :-)
    No ono by to tak jednoduchý nebylo, v Damianově případě... no, uvidíš :-/

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký fotky, tu sušenky od havlíčka jsou strašně moc dobrý. :) :3

    OdpovědětVymazat
  13. No já teda podle fotek nic moc nezdravého nevidím :) a hlavně.. jsi krásně hubená, takže tobě to nemusí vůbec vadit! :D

    A tak mě napadlo.. Můžu se zeptat, jaký má názor Honza na to, že jíš zdravě? :) Podporuje tě v tom? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tedy dost slintám. :D
    Napsala jsem Ti e-mail.

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)