instagram

pátek 26. prosince 2014

My diary 26.12.


Tak se zase hlásím! Jak si užíváte svátky? :) Stále se přejídáte cukrovím? :D Já se musím pochlubit, že dneska jsem neměla ani jeden kousek cukroví! Dneska jsem totiž asi po měsíci zkoušela, co je to 100 % zdravý jídelníček :D Sice mám trošku hlad po té prosincové žranici, ale já myslím, že zítra s to s Honzíkem napravím, až za mnou přijede a budeme doplňovat pravidelnou dávku cukru v podobě cukroví a kafíčka :D
Jak už asi víte, tak jsem malinko nachcípaná, ale dneska už to bylo v pohodě. Odpočívala jsem, četla Hledání Aljašky, po dlouhé době hrála na klavír  a hrála jsem s rodiči po dlouhé době Česko. Prostě taková pohodička. Až tohle dopíšu, tak si nejspíš ještě půjdu číst a dokoukám konečně toho Grinche, který se mi moc nelíbí :D Prostě zelená obluda, no.
Mimochodem sněžilo u vás? U nás máme docela slušnou vrstvičku sněhu, tak se těším, až půjdu na běžky :)
A když už se mi dnešní jídelníček tak povedl, tady ho máte:

Snídaně - ovesná kaše (50 g vloček, 100 ml mléka) s banánem, holandským kakaem a trochou kokosu
Svačina - půl pomela
Oběd - zeleninová polévka s bramborem a vajíčkem, kuskus se zeleninou a sýrem
Svačina - půl pomela, mandarinka
Večeře - dvě míchaná vajíčka, suchý opečený toast, okurka, cherry rajčata, půl červené papriky
2.večeře - mrkev, okurka, mandarinka, sýr na kostky, dva knackebroty s choceňským pomazánkovým máslem

14 komentářů:

  1. tvůj dnešní jídelníšek vypadá dobře :D :) dala bych si pomelo mňam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Booože ty seš skvělá... já se cukrovím cpu skoro furt a ty takovej ukázkovej jídelníček přes svátky... ale už vidím jak tě Honzík zas zkazí ;-) Nějakej krátkej deníček, ne? Ne, v Praze tradičně nesněží :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem dneska neměla ani jeden kousek, ale včera i předevčírem ano :D
    P.S. Zvu tě na mojí afterchristmas giveaway :)) http://janniebel.blogspot.cz/2014/12/afterchristmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, jak to můžeš zvládat při tom všem tak pěkně jíst? xD Já nedám ani jeden den clean xD Jinak pěkný pohodový den:) Já sníh nemám ráda, a pánev mě bolí doteď, au xD No.. včera byl sice den, kdy jsem se moc nepřecpávala, ale zase to vykompenzoval ten kalorický džus xD

    OdpovědětVymazat
  5. Já to naštěstí s cukrovím nějak nepřeháním. Dám si jen pár kousků k snídani a to mi stačí. Ale dneska jsem si už musela dát zase ovesnou kaši ...a tu jsem si osladila dvěma vanilkovými rohlíčky :D Jinak Grinch mě taky nikdy moc nezaujal :D

    OdpovědětVymazat
  6. já cukroví měla 24. a 25. takovou horu, že na to nemám chuť doteď :D
    super jídelníček, obdiv, akhle přes svátky :)
    závidím ti, že umíš na běžkách, já na tom v životě nestálá a bojím se :D

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, ten hrníček je luxusní!!! :3
    Já se musím pochlubit, že jsem letos ještě žádné cukroví neměla (nechutná mi :P ).

    OdpovědětVymazat
  8. Ten hrneček je boží!
    A jídelníček super, taky se snažím najet zase na zdravou stravu :)

    http://vegan-kaylie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten jedálníček vyzerá veľmi dobre :) snáď sa Ti darí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný! :) Já se musím pochlubit, že včera jsem taky byla ukázková! :D Dneska to bude horší a v pondělí jedu do Brna, takže to taky bude horší no :D A pořádně si to s Honzou užij!":)

    OdpovědětVymazat
  11. To je pěkné, že si to pamatuješ:) Napiš xD

    OdpovědětVymazat
  12. Ten hrníček je krásný :*
    a jíš skvěle :) na to že jsou Vánoce, tak až moc skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkný jídelníček.

    Já se cukrovím, už nepřejídám, máme dnes na večer poslední kousky a pak je to zcela za mnou. Spíše si hlídám,aby můj nemocný žaludek netrpěl.

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)