instagram

neděle 15. března 2015

My diary 15.3.

(12) Tumblr
Ahoj! Doufám, že se vám daří skvěle, makáte na svých postavičkách ready na léto a nenecháte se nikým a ničím ovlivnit. Zase jsem se rozhodla si trošku postěžovat a svěřit se vám, co se u mě v poslední době událo. 
Tak v první řadě škola - tu teď zvládám docela v pohodě. Celkem jsem se ale ulejvala, protože jednou jsem byla na takové akci v knihovně s názvem "Zkroť svoji múzu". Byla jsem tam už minulý rok a celkem mě to bavilo. Organizátorka nám vždycky dala nějaké téma, o kterém jsme měli napsat krátký text a pak si to navzájem přečíst. Ta hodina a půl utekla jako nic a my museli jít do školy na poslední hodinu, a to zrovna češtinu :D Dala se ale přežít. Naše čeština totiž probíhá stylem, že nám učitelka pustí prezentaci, k tomu povídá, občas si přečteme nějaký úryvek z knihy, no prostě pohodička. Nevadí jí, když se válíme na lavicích, stačí, že vidí, že posloucháme :D 
V ostatních předmětech je to taky taková pohodička, ale vím, že to nebude nadlouho, protože se zase blíží čtvrtletí. Neeee! Taky jsem teď dvakrát za sebou zatáhla na těláku (nebo třikrát? vlastně si nevzpomínám, kdy jsem tam byla naposled :D) Toto pondělí mi bylo děsně špatně. Nevím, co to bylo, začlo to už v neděli večer, kdy jsem měla strašné křeče do břicha, hlava mě třeštila a všechno možné, ale do školy jsem v pondělí šla. Tam jsem ale trpěla. Naštěstí jsme měli až na desátou a ve dvě jsme skončili, takže jsem to nějak přetrpěla a na tělák a klavír se vykašlala. Takže jsem byla doma už o půl čtvrté (nezvyk, tak brzo!) a následující den se na to vykašlala úplně. Celý den jsem se válela v posteli, dočítala povinnou četbu a užívala si volna. Jsem asi superman, protože jsem zvládla přečíst dvě knížky a napsat o nich celkem rozsáhlý čtenářák během šesti dnů! Četla jsem Povídky malostranské a Svatého Xaveria, kdyby to někoho zajímalo :D Jo a taky jsem upekla úplně dokonalý sušenky! Pokud chcete, bude recept ;) I když jejich velikost neodpovídá sušenkám, ale spíše nějakým koláčkům :D O to ale byly lepší! Taky máte spíše rádi velké sušenky než nějaké mini pidi, kterých si musíte vzít víc, aby vás to aspoň trochu zasytilo? :D



frozen-eskimo.tumblr.com

S Honzíkem jsme se teď už víc jak týden neviděli, protože je nemocný. Měl horečky 38°C a výše, ale teď už má jen 37°C, Doufám, že se brzo uvidíme, jelikož mi je po něm už opravdu smutno.
S jídlem to mám teď takové zvláštní. Asi dvakrát v týdnu mě chytla děsná depka. Sice už se nepřejídám tolik jako třeba před měsícem, ale pořád tam ten zvyk je a já vím, že to je a jen v hlavě. Tělo má dost jídla, na to si nemůže stěžovat (kdo si přece jen dopřává víc než 2000 kcal za den?). Problém je opravdu v té hlavě.A když přijde na věc, říkám si, že teď už je to stejně jedno, když jsem snědlo tolik kousků buchty. A pak mě nic nemůže zastavit, dokud se necítím opravdu přeplněná. Zjistila jsem, že mi pomáhá na to jídlo nemyslet. Zaměstnat se jinou činností - čtením, psaním, hrou na klavír... Prostě čímkoli!  Zaměstnat hlavu něčím jiným než jídlem a on si potom žaludek řekne, kdy má hlad.
Boj není jednoduchý, ale vím, že to bude stát za to. Někdy mi však připadá, že ani pořádně nebojuju, ale jenom se tomu poddávám. A to je smutné, když se nesnažím to zastavit. Jsem zvědavá, jestli to opravdu někdy přestane.

.

Co se týče cvičení, dala jsem si od něho aspoň deset dní pauzu, protože už jsem začala být docela otravená, že nemám žádné výsledky, marně se snažím a potom se stejně přežeru. Ale včera už jsem zase začala. A musím říct, že jsem se pěkně zničila :D Dneska ráno jsem totálně necítila ruce a nohy .D A dnes jsem pro jistotu ještě zapracovala na zadku a lýtkách, takže se nechci vidět, až budu zítra vstávat. Mám pocit, že z té postele jen tak nevylezu, protože i teď večer mi dělá problém vstát a jít :D A víte, čím to tak je? Tak zaprvé jsem cvičila po delší době, ok dejme tomu. Ale za druhé jsem začala cvičit s Fitness Blender (určitě všichni znáte!) a to je teprv zabijárna! Jejich cardio & hiit workouty jsou celkem náročné. I když nejsou složené z příliš těžkých cviků, dá to celkem zabrat. Když jsem zkoušela podle tohoto kanálu cvičit minulý rok, vůbec mě to nebavilo, ale teď to je láska na první pohled! Trenérka je velmi příjemná a zároveň vůbec nepolevuje ve cvičení, jede naplno, a to je ta pravá motivace! A taky mi hodně pomáhá jejich časovač, říkám si: "Ještě patnáct sekund, to dáš!" Nezdá se to, ale může to opravdu pomoct, když nevydržíte dlouho cvičit jeden cvik. Dneska na mě číhala pořádná dávka burpees, ale já jsem čelila výzvě a pokořila jsem je všechny! Pomalu mě začínají přesvědčovat, že je mám vlastně ráda! :D Ano, opravdu jsem si hodně oblíbila burpees. Možná si myslíte, že jsem cvok, ale to já o sobě samosebou taky :D
A když jsme u toho cvičení - ve čtvrtek jsem si koupila nové běžecké boty! A hned dvakrát po sobě jsem je vyzkoušela na cvičení a jsou vážně suprové :3
Tady vám napíšu, co jsem včera a dneska cvičila. Pokud se chcete zabít, můžete se inspirovat :D A nedivte se, proč dělám tolik kardia :D Prostě mě to hopsání baví a mám aspoň pocit, že něco dělám :)

13.3.
Fitness Blender
Fat Burning Cardio Workout - 37 Minute Fitness Blender Cardio Workout ar Home
Bodyweight Cardio Workout - 23 Minute At Home Interval Cardio Training
XHIT
Upper Body Workout For Women
The Maria Sharapova Arms Workout
How to Lose Back Fat

14.3.
Fitness Blender
Bodyweight Only Fat Burning HIIT Cardio Workout + Total Body Toning
Quick Sweat Cardio Workout to Lose Weight & Burn Belly Fat Fast
15 Minute Cardio and Total Body Toning Boot Camp Workout - Quick Sweat Bodyweight Cardio Workout
XHIT
Legs and Butt Workout: Thigh Thinner
The Beyonce Butt Workout
Butt Lift

.

13 komentářů:

  1. Ty blaho, tolik cviceni, mas muj obdiv! Ja jsem rada, kdyz dam 15 minut xD s tim jidlem se to urcite zas zlepsi, neboj:-) a pohodu ve skole zavidim, me se ted nedati:/

    OdpovědětVymazat
  2. Fitness blender mají dobré workouty, ale mě s nimi cvičit moc nebaví, chybí mi u nich nějaká hudba v pozadí a celkově mi připadá, že to moc negraguje :) Od poloviny svého pobytu v Dánska jsem cvičení podle videí vyměnila za běh, což jsem si opravdu zamilovala :) A slíbila jsem si, že když vydržím 3 měsíce pravidelně běhat, koupím si botky <3 :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. S těmi čtenářáky tě obdivuji :) Sušenky vypadali skvěle :) a s velikostí to mám jak kdy :D někdy mám radši veliké a někdy zase maličké :D
    S tím jídlem to bdue zaso débré :) každého občas přepadne depka :) a s cvičením tě naprosto obdivuji!

    OdpovědětVymazat
  4. kdo si přece jen dopřává víc než 2000 kcal za den? - to ako vážne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako znám pár lidí, kteří nesní denně ani 1500 kcal... Ale ty spíš preferují vyhublé postavy s minimem svalů... Sice si kalorie nepočítám, ale orientačně takových 2200 kcal (+ty občasné přežery) to bude :) A to si myslím, že pro mě je naprosto optimální množství :)

      Vymazat
    2. určite že takí sú.. ale aj tak vyzerajú :) zareagovala som pretože to vyznelo, akoby tých 2000 bolo dosť :) keď je metabolizmus zdravý, pri prijímaní toľkej energie mal skôr chudnúť :)

      Vymazat
  5. No, asi tě vyvedu z omylu... 2000 kcal za den je minimum proto, abys fungovala, je vidět, že to ještě tak srovnané v hlavě nemáš, spíš aspiruješ k anorexii. Vem si, jakou máš pohybovou aktivitu - výdej... Někdo by ti měl pomoct sestavit jídelníček, dle kterého by ses mohla řídit, nepřejídala se, ale zároveň nehladověla... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má jiný bazální metabolismus. Třeba já mám baz. metabolismus něco kolem 1400 kcal, protože mám spíš drobnější postavu a jsem docela malá... A ten výdej taky nebude moc slavný - sice tam mám hodně cardia a hiit, ale polovina z toho je posilování, kterým se moc energie nespálí. Popravdě jsem o tom trošku přemýšlela, ale jím radši jídlo, které si vymyslím sama a navíc teď nevycházím moc dobře s penězi, i když si skoro nic nekupuju... Takže tak no :)

      Vymazat
  6. To mě mrzí, že ti bylo tak špatně - ale tělo někdy prostě dává najevo, že je potřeba se zastavit a zamyslet se, odpočinout si.
    Souhlasím s komentářema nad mýma - 2000kcal není zas tak moc, když cvičíš (A kor s Fitnessblender - taky s tím cvičívám a je to zabijárna, ale parádní! :) ). Já vím, asi to zní zrovna ode mě divně, ale je to prostě tak (lépe se radí druhým než sobě že :D ). Držím palce, ať tě to přejde a ať si to v hlavě všechno srovnáš. Chce to čas no, ale máš na to! ;)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kardio je vážně super, nejen proto, že člověka baví, ale hlavně proto, že dobře zvyšuje kondici a startuje spalování tuků. K Tvému jídlu mě napadá jediné - nezáleží na tom, kolik kCal a jídla za den sníš, ale záleží na tom, jaké výživové hodnoty to jídlo má - jaké tam jsou bílkoviny, kolik tam je cukrů a jaké to jsou cukry a také, kolik tam je tuků a jaké tuky (nasycené, nenasycené, polynenasycené) - jsou v nich rozdíly a když se poladí tohle v tom jídeláku bez ohledu na kalorie, tělo se začne odměňovat zase jinak ;), zároveň je dobré do toho započítat i pohyb, ten hodně ubírá z denního příjmu a je fajn velkou část vydané energie zase doplnit ;).
    A pardon za tak dlouhý komentář :). Good luck.

    OdpovědětVymazat
  8. Pro mě je třeba 2000 minimum abych udržela....nechápu to, ještě při mé nízké váze a malé výšce.
    Teda s tím cvičením tě obdivuji, já jen chvilku cvičím gymnastiku a jsem mrtvá.

    OdpovědětVymazat
  9. 2000 kcal není zas až tak moc jídla na to, kolik toho spálíš cvičením :) ale strádat by nemělo, to máš pravdu. Chudák Honza, nesnáším, když jsem nemocná :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super postava! :)

    bartyhoblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)