instagram

úterý 31. března 2015

Jednoduchý ovesný koláč s jablkem



Tento jednoduchý recept jsem obšlehla od The Blogger Girl. Doporučuju vám mrknout se na její blog, najdete tam plno zajímavých receptů ať už k snídani, nebo klidně i takovéto chutné a zdravé recepty :)
Jelikož já jsem měla jen větší formu, tak jsem množství surovin zdvojnásobila, aby toho nebylo v té obří míse málo :D

Na jeden koláč budeme potřebovat:
  • 160 g ovesných vloček
  • 2 vajíčka
  • 2 nastrouhaná jablka
  • skořici
  • vaničku tvarohu (já jsem dala nízkotučný)
  • 200 g jogurtu (použila jsem Klasik)
  • med či jiné sladidlo
Na dno vymazané dortové formy dáme ovesné vločky smíchané s vajíčky. Doporučuji také trochu osladit medem, protože jinak je to takové bez chuti. Jablka nastrouháme, smícháme se skořicí a poklademe na "korpus". Dále smícháme tvaroh s jogurtem a osladíme. Směs vylijeme na jablka a vložíme do předehřáté trouby na 200 °C zhruba 15 minut. Já jsem ale musela pečení o něco prodloužit, protože mi připadalo, že se to vůbec neupeklo. Po upečení vyndáme z trouby a přes noc necháme v ledničce. Před konzumací můžeme ještě posypat skořicí :)

11 komentářů:

  1. Tento koláček jsem obdivovala už u ní a znovu musím u tebe! Asi si ho konečně udělám! Mňam:3

    OdpovědětVymazat
  2. ja som príspevok otvorila s tým že ako strašne dobre to vyzerá na fotke tak že sa idem kuknúť a vôbec som si nevšimla nejak tú prvú vetu až ked som si prečítala komentár vyššie som si povedala že idem si to čítať znova že som niečo prehliadla a určite tu bude odkaz na nejaký blog (lebo vždy takto nájdem cez niekoho také dobré blogy) až vtedy som si uvedomila že si spomenula mňa :D takže dakujem a som rada že chutil. A vyzerá omnoho lepšie ako ten môj :) ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňám, zdravé, jednoduché, chutné!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jablečné miluju! :D snad někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé vypadá skvěle. Trochu jako cheesecake. Mňam. Z ovesných vloček je všechno dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to dobře! :) Ovesné vločky jsou úžasná surovina :D.
    Právě začínám svou cestu za zdravým životním stylem a sháním nějaké parťáky ;) . Kdyby si chtěla spřátelit blogy napiš do komentů na můj blog liveagain.blog.cz :)

    OdpovědětVymazat
  7. :((( to mě mrzí, Luci! Hlavní je, že toto období máš za sebou (a já snad taky!!) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm, vypadá pěkně, já teda jsem spíš pro tu moučnou klasiku, mám svůj oblíbený jablečný koláč na který nedám dopustit, ale kdybych se někdy zase dala na dietu, určitě ho zkusím. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Bude hodně vadit když nenechám proležet přes noc?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)