instagram

čtvrtek 9. července 2015

Our vacation in Adršpach

Někteří z mého instagramu víte, že jsem s rodinkou byla na prodlouženém víkendu v Adrpšpašsko Teplických skalách. A rozhodla jsem se o tom napsat článek, protože si to naše mini dovolená zaslouží.

Tohle byla vlastně naše první dovolená tenhle rok a ještě se chystáme v srpnu na Šumavu, kam pojedem už asi poosmé :D Ještě pořád jsme totiž nebyli v Boubínském pralese, což je zásadní chyba, když to je takřka symbol Šumavy :D

Selfie před odjezdem musí být :)

V sobotu 4.6. jsem vstávala už v šest hodin, což bylo opravdové utrpení, a tak jsem svůj den začala s kafíčkem :D Vždycky mám takový rituál, že hned jak vstanu, dám si vařit vodu na kafe a to popíjím během líčení. A mezitím si vařím kašičku. Ale kafe piju jen, když někam brzo ráno jdu, jinak v normální prázdninový den si na kafe během dne ani nevzpomenu :D Prostě můj nakopávač :D Posnídala jsem výbornou jáhlovou kaši s banánem, jogurtem a třešněmi a mohlo se vyrazit. Celou cestu jsem měla klasicky zacpané uši sluchátky a také jsem se dívala na film If I Stay. Opravdu krásný příběh, doporučuju se podívat :)

Kolem jedné hodiny odpoledne jsme dorazili na místo ubytování a nemohli jsme věřit svým očím. Bohužel v negativním slova smyslu. Tak zaprvé jsme měli mít svůj vlastní apartmán, což jsme teda neměli, protože jsme byli rozdělení do dvou pokojů se samostatným vchodem ze zahrady. Takže do ložnice jste přišli přímo ze zahrady, což bylo fakt super -_- Povlečení a prostěradla jsme měli mokré, takže když jsem si sedla na postel, mohla jsem se rovnou převléknout do suchého. Navíc se nám v pokoji, který jsem měla s bráchou, uhnízdila nějaká vlasštovka, či co, a měla tam hnízdo. Možná to bylo něco jiného, ale chápete podstatu. Naštěstí tam byla aspoň tekoucí voda, záchod a sprcha, takže přežít se tam dalo. Ale nechtěla bych v něčem takovém bydlet nastálo. A to si pán naúčtoval 350 Kč na noc za jednoho! Nicméně jsme tam téměř jen přespávali, a tak jsme se s tím museli spokojit.

Měla jsem nějakou masovou směs s rýží a zeleninou, ale bylo to dost ostré :D
Hned po příjezdu a vybalení jsme se vydali na oběd, protože jsme byli z té cesty celí vyhládlí. A další ouha... Na jídelní lístek jsme si museli počkat celou půlhodinu a na hotové jídlo další půlhodinu. Ne že by byla celá hospoda narvaná. Bylo tam opravdu jen pár lidí. Takže si dokážete představit naše nadšení. Mysleli jsme, že po této zkušenosti se sbalíme a pojedeme domů, protože jsme z toho byli už pěkně vyšťavení.

Padáme vedrem, ale pokračujueme dál :D
Unavenost největší :D
Zasloužené osvěžení :D

Normálně limonády nepiji, ale tentokrát byla opravdu velikánská chuť na vychlazenou malinovku s kostkami ledu :)
Naštěstí jsme si náladu spravili v přírodě. Byli jsme na Broumovských skalách (ne, nejsme horolezci!) a tohle byl opravdu super :) A jelikož bylo strašné vedro, zašli jsme si do restaurace na něco k pití a ochlazení. Pak už jen nakoupit nějaké jídlo a zpátky do ubytování. Tam jsme se seznámili s jednou rodinu, co tam taky byla ubytovaná. Brácha si našel o rok mladšího kámoše a já jsem se seznámili s nějakou patnáctiletou holkou :D Aspoň jsme tam nebyli sami :)

To má být skála milenců :D Prý to hubenější má být muž a to tlusté žena :D To je diskriminace.... -_-
Kuře s opečenými brambory a salátek :)
V 6 večer.... :D
A všimněte si bráchy v pozadí :D Toho nikde nepřeslechnete, jak je užvaněný :D

Druhý den ráno jsme se hned po snídani vydali tentokrát do Adršpašských skal, které jsou více vyhlášené a chodí tam také více turistů. Nachodili jsme plno kilometrů, ale přesto jsme se po obědě ještě vzchopili a vyšli na rozhlednu a nějakou vyhlídku. Tam už jsme opravdu umírali, a tak jsme to zapíchli v café baru. Nechtějte ani vědět, kolik jsem toho snědla :D Kafe, višňový koláč, dva kousky pizzy a k tomu ještě výborné vínečko :3 "Domů" jsme přijeli zase kolem deváté večer :D

Tohle jídlo se mi vymstilo... Indické soté s kuřecím masem a těstovinami. Jelikož tam bylo kari, které dost barví, zabarvilo mi rovnátka dožluta :( A nejde to jakkoli vyčistit. Nějaká rada?
Milion schodů, a tak přišlo na řadě (zase!) jídlo :D

Se sochou Josefa Škvoreckého v Náchodě :)

A nastal den odjezdu. Radovali jsme se a zároveň ne. Klidně bychom si víkend ještě víc prodloužili, ale rozhodně v nějakém jiném penzionu :D Cesta byla dlouhá a únavná, a tak jsme se zastavili na obědě, na zámku ve Slatiňanech (provázel tam hezký průvodce), prošli se na Kočičí hrádek, který nechala vybudovat pro děti zdejší kněžna, a pak už jsme jeli přímo domů.

Ani nevíte, jak jsem byla ráda, že už jsem doma. Před dovolenou jsem totiž chytla nějaké škaredé nachlazení s bolením v krku, rýmou a kašlem, a tak jsem se divila, že jsem to všechno zvládla :O Jen doufám, že to nějak neodnesu, protože jsem pořád pila něco studeného, jedla zmrzlina, a navíc jsem se v úterý koupala u přítele v bazénu :D

Doufám, že se vám článek líbil a já se budu snažit se teď co nejvíc věnovat blogu, ačkoliv teď skoro nic nestíhám :D Každý den totiž hlídám bráchu, protože rodiče jsou v práci, a tak jsem si ani nemohla sehnat kvůli tomu brigádu, i když jsem opravdu chtěla. Ale mám slíbené bílé letní šatičky a kraťásky za hlídání, takže se mi to určitě vyplatí :) Mimo to se snažím něco číst, ale spíše bych se měla zaměřit na povinnou četbu pro třeťák, protože už vidím, jak zase nebudu stíhat :D Dále se učím něco na autoškolu, protože závěrečky tu budou co nevidět, no a v neposlední řadě se snažím aspoň trochu věnovat blogu a také trávím nějaký čas s přítelem. Na cvičení teď vůbec, ale vůbec není čas, ale věřím, že já si to vynahradím :) A ještě jsem se tyto prázdniny vůbec neviděla s kamarádkami, ale já to prostě všechno do toho mála času, co mám, nenarvu :D A ještě tu máme jídlo, jehož příprava taky zabere hodně času :D Aspoň se snažím vstávat co nejdřív, abych toho co nejvíce stihla, ale stejně mi to nikdy nevyjde :D

No, radši tuhle debatu uzavřu, protože na téma čas a jeho nedostatek bych mohla napsat celou trilogii :D

Jak si užíváte vy prázdnin? :) Jezdíte po výletech a na dovolené nebo si spíše užíváte volna doma?

1. Popis začátku tvé dovolené mi připomíná mou dovolenou v Řecku. Hrůza už od prvního dne. :DD
    Se zabarvenými rovnátky vážně neporadím, ani jsem nevěděla, že to jde. Od teď se budu vyhýbat barvivým věcem jak čert kříže. Dostala jsem hroznou chuť na tu malinovku, ta by ve vedru opravdu bodla. :) Času je hrozně málo, nechápu, proč nemá den třeba 40 hodin, že jo. :D
    roxyshealthyland.blogspot.com

2. To je krásný :) !
    Já česko jižní čechy vubec procestovane nemam , a to jezdíme casto doo rakouska a italie :D, takze me velmi láká :).
    Já zatím tak střídám výlety a odpočívaní doma,takze mám mnoho casu na behanicko,odpocivani,uzivani s rodinou... ale za tyden se chystame do chorvatska a italie takkze se moc tesim,ale uz si rikam,sakra vzdyt to hrozne rychle utika,za chvili za do ty skoly :D

3. Až si budete chtít zopáknout pobyt na Broumovsku, doporučuji hotel Manor House v Broumově - sice byl dražší než 350 Kč za osobu a noc, ale měli jsme super pokoj, v restauraci příjemná obsluha... (mám články na blogu - byli jsme mimojiné taky v těch Broumovských skalách ;-)).

4. Zní to nepříjemně, ale byla tam i spousta dobrého (hlavně jídla :D). :)

5. To zní opravdu jako pohádka! :) snad se tam taky jednou podívám! A to jídlo.. vypadá skvěle :3

6. S rovnátkama se mi stalo úplně to samý :D ale asi tě zklamu, ale já se toho nezbavila.. musela jsem počkat až na výměnu gumiček :/ :D ale časem to trošku vymizí jak si čištíš zuby :D s tim ubytováním je to na prd.. ale co můžeš dělat. měli jste štěstí, že jste tam jen spali :) a máš hrozně hezký tričko/tílko :)

7. Vypadá to, že jste si to parádně užili, určitě tam bylo krásně. Na fotkách ti to moc sluší :) A to jídlo vypadá skvěle! :)

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)